Partner oldalaink

 

 

 

 

 

 

 

 

A csomag amit kínálunk:

 

-          Fishing & Hunting Channel: 26’ perces film, sugárzás 4 nyelven a környező országokban, minimum 20 alkalommal. A nyelvi verziók költségei nem Önt terhelik!

-          Minden forgatás során 5-8 perc megjelenés a Magyar Televízió „PECATÚRA” c adásában. Gaskó Balázs, vagy Füstös Gábor közreműködésével igény esetén!

-          ½ oldalas PR cikk a SIKERES SPORTHORGÁSZ magazin „PECATÚRA” oldalán.

-          Opcionális megjelenési lehetőség az EUROHORGÁSZ magazinban ½ o. felületen

 

Bemutatkozó

 

Üdvözlöm!

 

Köszönöm, hogy csapatunkat és cégünket megtiszteli ajánlatunk elolvasásával. Elöljáróban engedje meg, hogy megosszam Önnel, miért is kerestük meg ajánlatunkkal. Az internet széleskörű használatával, az információk könnyebben eljutnak bárkihez. Ha élünk a lehetőséggel, akár a mindennapi munkánkat, akár vállalkozásunk nyereségességét, akár kedvenc időtöltésünket, hobbinkat sokkal hatékonyabbá tehetjük. Nos, a MOHOSZ a magyar horgásztársadalom fontos szerve, és működéséből adódóan a legösszetettebb statisztikai mérések eredményével rendelkezik hazánkat és Európát tekintve is. A következő felmérés forrása a MOHOSZ honlapja, a www.mohosz.hu

 

Magyarországon a horgászat iránti érdeklődés változása
az elmúlt hat évtizedben


A horgászok létszámának alakulásából látható, hogy a sporthorgászat iránti érdeklődés először a 1960-as években növekedett meg nagyobb mértékben. Majd a hetvenes évektől kezdődött egy újabb fellendülés, amikor egyre több természetes víz került közvetlenül horgászszervezetek, egyesületek hasznosításába. A horgászközösségek vállalták, hogy jó színvonalú gazdálkodással, nagyobb mértékű halasításokon által vizeiken egyre jobb fogási lehetőségeket alakítanak ki tagjaiknak, tevékenységük hatására azután ugrásszerűen gyarapodott a horgászok létszáma. Természetesen mindehhez nagymértékben hozzájárult a szabadidő természetben való kultúrált eltöltése iránti igény, a rekreációs (aktív pihenési, kikapcsolódási) igények és a hazai közlekedési lehetőségek javulásával a horgászok egyre több távolabbi horgászható vizterületet tudtak felkeresni és ismerték meg azok szépségét, horgászati sajátosságát, vonzerejét, az ott fogható halállományt. A vízekhez irányuló üdülőturizmus és kapcsolódó horgászturizmus is egyre több új horgásszal és korábban, gyermekkorában volt horgásszal kedveltette meg ismét ezt a természeti környezetben folyó hobbit, szabadidő-sportot.

 

A horgászlétszám, a horgászat iránti érdeklődés az egész világon dinamikusan nő. Európában a horgászok száma ma meghaladja a 26 millió főt. A létszámnövekedés tendenciájával, a horgászati igények növekedésével és a horgászvizek szakmai kérdésével foglalkozó tudományos fórumok a horgászat rekreációs és gazdasági potenciáljának (egyes becslések szerint ez hazánkban minden horgászathoz kapcsolódó gazdasági tevékenységet és szolgáltatást nézve elérheti, meghaladhatja a 40 milliárd forintot) nagyra értékelése mellett, fokozottan hangsúlyozzák a természetes vizek halállományának fenntartására, megújítására, védelmére irányuló horgászati célú halgazdálkodás fontosságát. A horgászok és szervezeteik nélkül és a horgászati tevékenység, horgászati érdeklődés hiányában a vízterületek jelentős részében a fenntartása feladata, a halgazdálkodás, a halvédelem, a környezet védelme, az észszerű gazdálkodás megoldhatatlan gondokat jelentene világszerte.

Magyarországon ma a lakosság 3,3 %-a horgászik, ezzel az aránnyal az európai középmezőnybe tartozunk. A vizekben igen gazdag országokban - mint például a skandináv országokban - a lakosság több mint 50 %-a horgászik. Angliában és Franciaországban a horgászok száma meghaladja a négy millió főt. A hozzánk hasonló méretű és adottságú országokkal összevetve jó arányt mutat a hazai horgásztársadalom nagysága. Az elmúlt években örvendetesen nő a gyermek horgászok száma és évről-évre egyre több hölgy hódol a horgászat szenvedélyének.

 

 

 

A Magyar Országos Horgász Szövetség és szervezetei által regisztrált horgászok létszáma 2002-2009 között nem mutat nagyobb ingadozásokat, az utóbbi években emelkedett a felnőtt horgászok létszáma, ezzel szemben csökkent az ifjúsági horgászok száma. A periódus kezdetén az ifjúsági horgászok létszáma még meghaladta a 18 ezer főt, ez 2009. évre viszont már 7000 fővel csökkent. Gyermek horgászok létszáma 2009. évben 37 ezer fő volt, az elmúlt időszakban a gyermekhorgászok száma is csökkenőben van.

(Az információ teljes egészében a MOHOSZ honlapjáról származik, melyet nem változtattunk meg, annak tartalmáért felelősséget nem vállalunk, kizárólag tájékoztatás céljából közlünk.)

 

A felmérés számos fontos információt tartalmaz. A legfontosabbak között van, hogy a horgászat – mint hobbi – iránti érdeklődés az egész világon dinamikusan nő. Ha csak Magyarországot nézzük, a horgászattal kapcsolatban álló, gazdasági, kereskedelmi, szolgáltató és idegenforgalmi piac árbevétele eléri a 40 milliárd forintot. Láthatjuk, hogy a horgászok létszámának csökkenése (és ez csak Állami Horgászjeggyel rendelkező horgászokat jelent) mellett a piac kissé átrendeződik. Nagyon fontos szerepet kap a hatékony marketing, ami lehetőség szerint széles körben juttatja el a célzott információkat a horgászok számára, mindezt úgy, hogy figyelmüket lekösse, vizuálisan minőségi és információban bőséges élményt nyújtson. Ennek a leghatékonyabb formája egy film, amely egy igényesen, szakmailag megfontoltan összeállított alkotás, amit nem csak tv műsorként nézhető, hanem az interneten, számos honlapon közzé tehető, akár kihasználva a megosztó portálok rendkívül hatékony terjeszthetőségi lehetőségét is.

 

Ön fontos szerepet tölt be a magyarországi horgásztársadalmat érintő szolgáltatók között, hiszen horgászatra alkalmas, intenzíven telepített, jó infrastruktúrával rendelkező tó kezelője és számos egyéb, a család nem horgászó tagjai számára is vonzó programlehetőséget alakított ki, amivel még vonzóbbá teszi az önfeledt pihenést. Rendelkezik tehát azokkal az idegenforgalmi – speciálisan a horgászturizmust érintő – attrakciókkal, melyekkel egy megfelelő marketing csatolása esetén, egy vonzó, gazdaságilag jövedelmező, komplett és eredményes, valamint széles körben ismert turisztikai terméket hozhat létre. Gondolom, ebben egyetérthetünk?

 

 

Ha igen, akkor ajánlom figyelmébe a  -t, mint egy olyan műsort, amit teljesen az Ön igényei alapján alakítunk ki, elsősorban nem a versenyhorgászok, és nem a bojlis horgászat szerelmeseinek, hanem kimondottan a hobbi horgászoknak, akik a természet, a horgászat, a vizek és a halak szeretetét magukénak vallják.

Hogy hogyan? Olvassa tovább tájékoztatónkat!

 

A műsor:                   

 

Miért éppen gasztro-feeder?

GASZTRO: A válasz ésszerű és szinte magától értetődő. Azon tv nézők körében közkedveltek különösen a gasztronómiai műsorok, akiknek valamilyen természethez közelálló szabadidős tevékenysége van, legyen az horgászat, vadászat, természetjárás, vagy egyszerűen bográcsozás, grillezés a szabadban. Egy hétvége alkalmával, amikor családdal, vagy barátokkal érkezik a horgász a tópartra, szívesen készítik el kedvenc ételüket szabadtűzön, grillen, parázson vagy egyéb módon. Mindez leköti azokat, akik esetleg nem aktívan horgásznak, de mindenképpen aktív és fontos szerephez jutnak a pihenés teljes élményének kialakításában. Bár sokan, és számos kipróbált recepttel rendelkeznek, ám köztudott, a legegyszerűbb és leggyorsabban elkészíthető ételek, főleg halételek a legkedveltebbek a tóparton.

FEEDER: Az elmúlt évek egyik legdinamikusabban, szinte robbanásszerűen, gyorsan fejlődő horgászmódszere, ami a tóparton a halak horogra csalása folyamán a finomított szereléknek köszönhetően szinte mindig eredményes. Gyors, intenzív fogási élményekben lehet része felnőttnek és gyermeknek egyaránt, aki ezzel a horgászmódszerrel horgászik a közkedvelt pontyra, amurra, kárászra, keszegre, és más nemes halfajokra. Azok a horgászok, akik csak alkalmanként jutnak el a tópartra, akár egyedül, akár családdal, barátokkal, gyerekekkel, előnybe részesítik ezt a horgászmódszert. Miért? Mert nem kell vagyonokat költeni a megvásárolandó felszerelésekre, azokat olcsón, mégis kitűnő minőségben be lehet szerezni, amihez műsorunk tanácsot is ad, kereskedő és gyártó támogatóink segítségével. Könnyű etetéssel elérheti célját a horgász, és alkalma van könnyen követni az időjárással, a halak kapókedvével változó körülményeket, a horgászmódszer változtatása nélkül.

 

A műsor felépítése

 

Az Ön által kezelt tó (tavak) bemutatása

 

            Bemutatjuk a tó elhelyezkedését, a település megközelíthetőségét, és minden olyan fontos információt megosztunk a nézőkkel, ami befolyásolja abban, hogy a hétvégi horgászhely választásánál, az Ön által kezelt tó (tavak) mellett döntsön. Különösen fontos, hogy kiemeljük a megtalálható halfajokat, az országos horgászrendtől esetlegesen eltérő tilalmi időket, a folyamatos haltelepítés intenzitását, parkolóhelyek számát, stb. Az esetleg több napra érkező családok számára fontos, hol és milyen jellegű szálláshely áll rendelkezésre a környéken, az saját kezelésben van-e? Szintén fontos információ a döntéshez, a családdal érkező horgászok családtagjai (pl. gyerekek) milyen egyéb időtöltési lehetőséget találnak. Egyszóval a filmnek ebben a részében kap Ön lehetőséget, hogy megfogalmazza a tó, és az Ön által kezelt egység előnyeit, amikkel vonzóvá teszi a horgászok számára. Természetesen itt Ön személyesen kap lehetőséget, hogy bemutassa a tavat, kialakításának, kezelésének történetét, az esetleges rekordfogásokat, a napijegy árát, az elvihető halak mennyiségét, stb. Mindezt Ön úgy teheti meg, hogy stábunk által szervezett, prominens és közismert személy részére mondja el szóban az információkat. Ez a személy általában neves sportoló, televíziós személyiség, zenész, stb., aki ha teheti, szintén horgászik – és ez köztudott róla.

 

Horgászat a tavon

 

            Az általunk meghívott vendég, és csapatunk (No-Zso Team Hungary) ifjú horgásza, Noel bemutatják kereskedelmi szponzorunkkal, a feeder módszerhez választott horgász eszközöket, majd megkezdik a horgászatot. Lehetőség szerint, amennyiben a tónál már van eredményes fogás más, napijegyes horgász részéről, és Ön úgy gondolja, mód van a horgász kamera előtti megszólaltatására, miért választja ezt a vizet, miért szeret Önnél horgászni?! A meghívott vendégünk és Noel eredményes horgászatát, a halak szákolását egy vágott anyagba sűrítjük, így a gyakorlatban is meggyőződhet a filmet néző horgász, milyen halakat sikerült horogra csalni. Itt a célunk mindenképpen az, hogy a lehető legszínesebb és legérdekesebb pillanatokat osszuk meg a nagyközönséggel.

 

Gasztronómia

 

            Jellemzően vannak olyan ételek, melyeket szívesen készítünk a tóparton. Ezen belül akadnak olyanok, melyek speciálisan az adott térség gasztronómiájának szerves részei. A fontos azonban, hogy egy finom étel elkészítésével lehet megkoronázni a nap eredményeinek elismerését. Természetesen mindezt meghívott vendégünkkel közösen, a kamerák előtt és mindenképpen halból készített ételről beszélünk. A recept ismertetésén túl, műsorunk e részében kötetlenebb formában összegezzük, miért is érdemes az Ön által kezelt tavat választani a következő horgászat helyszínének, annak a horgásznak, aki döntés előtt áll. Ne feledje, 40 milliárd forint értékű piac egy szeletéről beszélünk, és Ön dönti el, mekkora részt szeretne vállalkozása számára!

            Az étel készítése közben, ill. után neves borászat egyik borát mutatjuk be az ételhez, természetesen ezt is szakmailag kifogástalanul „tálalva”. Így egy kerek egészként tudjuk lezárni a forgatást és kezdődhet a háttérmunka.

 

A forgató csoport

 

            A forgatást minden szempontból felkészült és szakavatott stáb végzi. A horgászvideók „nagymestere” Kátai Róbert (Robó) neve garantálja a produkció minőségét, aki számos közismert műsor producere. (pl. Peca-Túra) A stábja által készített filmek állandó anyaga az ismert horgászcsatornák műsorainak, az M1, M2 csatornáknál is szívesen adják anyagait, valamint számtalan internetes és írott kiadvány közli az általa készített anyagokat.

Ízelítőt munkáiból a www.horgaszvideo.huinternetes oldalon kap a tisztelt látogató.

 

Személyre szabott ajánlatunk

 

            Amennyiben ajánlatunkat a fent leírtak alapján szívesen venné, kérem, keressen bennünket a megadott elérhetőségek bármelyikén. Hogy miért? Mert abszolút személyre szabott ajánlatot adunk, kimondottan az Ön számára. Ahogy egy tanácsadónak, nekünk is információra van szükségünk ahhoz, hogy a leghatékonyabb, legcélravezetőbb megoldást találjuk meg bevételeinek növeléséhez, vállalkozása ismertségének gyors növeléséhez.

            Az ajánlat során több lehetőséget vázolunk fel az Ön részére, előkészítve a megadott információk alapján az Ön döntési lehetőségeit, így Önnek már csak dönteni kell. Ugye sokat gondolkodott már azon, milyen hirdetéssel tehet nagyobb bevételre szert? Ugye fontos Önnek, hogy le tudja mérni a visszajelzések alapján, mely marketing módszer volt a leghatékonyabb? Ugye fontos Önnek, hogy éppen a horgászok legyenek célzottan azok, akiket Ön megszólíthat? Nos, mi ebben segítünk Önnek! Ajánlatunk díjmentes, keressen bizalommal.

 

 

Budapest, 2011.

 

 

Tisztelettel:

 

Varjas Zsolt

Kulcs 2001 Kft.